Glass Onion in eerste weekend 82,1 miljoen uur bekeken

De film 'Glass Onion: A Knives Out Mystery' is in het weekend dat hij op Netflix is verschenen in totaal 82,1 miljoen uur bekeken, zo blijkt uit een berekening van de streamingdienst zelf. De film duurt 139 minuten en werd in 35 miljoen huishoudens wereldwijd bekeken tijdens het kerstweekend, waardoor Netflix op het totaal aantal uren uitkwam.
De vele uren die de film nu al bekeken is maken dit de op vijf na beste filmlancering op Netflix sinds 2020, het jaar waarin het bedrijf begon met het delen van dit soort cijfers. De eerste plek in het rijtje met succesvolle openingsweekenden van een film op Netflix is voor Red Notice, dat in 2021 startte met 148,7 miljoen kijkuren.
Glass Onion, met daarin onder anderen Daniel Craig, is de opvolger van de film Knives Out uit 2019 en was eerst kort te zien in de bioscoop, voordat de streamingdienst het overnam. Eerder werd al bekend dat er een derde deel komt van de reeks.